Αναρτήθηκε από: filopappou | Μαρτίου 2, 2008

Διόνυσος 1989-2007:Bρείτε τις διαφορές!

Σας παρουσιάζουμε ένα πολύ ενδιαφέρον QUIZ:

——

Dionysos 89-07
—-

Στις δύο αυτές φωτογραφίες του εστιατορίου του Διόνυσου με διαφορά 18 ετών (1989-2007), υπάρχουν κάποιες «μικρές» διαφορές στο κτίριο.
Ποιες βλέπετε; Καταγράψτε τις στα σχόλια.

Για την ενημέρωση σας, οι αλλαγές έχουν γίνει μετά το 1995 και μάλιστα μέσα σε αρχαιολογικό χώρο, χωρίς άδεια από την πολεοδομία και κυρίως την αρχαιολογική υπηρεσία. Όταν οι πολίτες απευθύνθηκαν στην Α’ Εφορεία Αρχαιοτήτων που είναι υπεύθυνη για το χώρο, έλαβαν την απάντηση ότι είναι αδιανόητο πολίτες να εγκαλούν την αρχαιολογική υπηρεσία γιατί δεν κινήθηκε εναντίον άλλης δημόσιας υπηρεσίας (του ΕΟΤ, σήμερα ΕΤΑ) και ότι τέλος πάντων ο Διόνυσος είναι «κυβερνητικού ενδιαφέροντος».

Xoremi
Δείτε το έγγραφο Σελίδα 1 & ειδικά την επίμαχη Σελίδα 2

Η Α’ Εφορεία Αρχαιοτήτων είναι η ίδια που θέλει να περιφράξει του Φιλοπάππου, να βάλει ωράριο να απαγορεύσει σκυλιά, ποδήλάτα, φαγητό, την Καθαρά Δευτέρα και πολλά ακόμα για να τον «προστατέψει». Δηλαδή θεωρεί τους πολίτες κίνδυνο τη στιγμή που καλύπτει τις αυθαιρεσίες του Διόνυσου. Ποιος είναι τελικά κίνδυνος για του Φιλοπάππου;

Advertisements

Responses

  1. Εγώ βλέπω προεκτάσεις δεξιά, πίσω, μπροστά αριστερά, μπροστά δεξιά, ακόμα πιο μπροστά στα δεξιά προς το δρόμο. Και έχω δει αλλά δεν φαίνονται λόγο δέντρων και στα αριστερά. Α! Βλέπω και κάτι φουγάρα.
    Εξ όσων έχω δει οι πίσω προεκτάσεις, λόγο υψομετρικής διαφοράς πρέπει να είχαν και σκάψιμο. Καλά είναι δυνατόν να έγινε αυτό σε αρχαιολογικό χώρο χωρίς την άδεια και παρουσία των αρχαιολόγων; Άπα, πα, πα, πα….

  2. Κυρία Λαζαροβογιατζόγλου, πρέπει να σας τονίσω ότι δεν ήταν δενδροφυτεύσεις, ήταν κτίσιμο. Στο κτίσιμο και σκάψιμο σε αρχαιολογικό χώρο δεν χρειάζεται η παρουσία αρχαιολόγων ούτε να πάρει θέση ο Σύλλογός τους για αυτό. Μόνο στις δενδροφυτεύσεις χρειάζεται.

    Και αμάν πια με την τσιγγουνιά που σας δέρνει, για καμμιά 500αριά τετραγωνικά κάνετε έτσι? Τρομάρα σας.

  3. Η αρχαιολόγος κ. Λαζαρίδου το έχει πει τόσες φορές, προφορικά, όσο και σε δηλώσεις της σε εφημερίδες ότι θέλει την περίφραξη για να διώξει από το λόφο του περιθωριακούς, και να μην γίνετε ο χώρος άντρο τρωγλοδυτών και κακοποιών στοιχείων.
    Και επειδή στο μυαλό τέτοιων ατόμων σαν αυτή την «προοδευτική» κυρία κακοποιοί είναι οι άνθρωποι που δεν έχουν χρήματα και πάνε στον δωρεάν λόφο για αναψυχή, θεωρεί συνεπακόλουθα ότι οι γραβατομένοι που πάνε στο Διόνυσο ταιριάζουν με τον αρχαιολογικό χώρο και τον πολιτισμό και φυσικά ΔΕΝ βλέπει κακοποιά στοιχεία στο πρόσωπο της Διόνυσος-Ζnars, όταν κατά παράβαση του αρχαιολογικού νόμου χτίζει χωρίς άδεια μέσα στον αρχαιολογικό χώρο.
    Ο άστεγος που αναζητά στέγη κάτω από τα δέντρα του λόφου, βάζοντας και καμιά κούτα πάνω από το κεφάλι του είναι τρωγλοδύτης, ενώ αυτός που χτίζει πιθανά καταστρέφοντας και αρχαία είναι καθώς πρέπει κύριος. Αυτή είναι η «προοδευτική» κυρία Καλλιόπη Λαζαρίδου.

  4. Φοβερό το μέρος έχει γίνει τουλάχιστον διπλάσιο. Αν όλα αυτά έχουν γίνει χωρίς άδεια και μάλιστα σε τέτοιο χώρο μιλάμε για σκάνδαλο. Μα καλά πως είναι δυνατόν η αρχαιολογική υπηρεσία ή έστω ο Σύλλογος αρχαιολόγων να μην έχουν αντιδράσει; Εδώ δεν λέμε για τίποτε τραπεζοκαθίσματα. Ξέρετε αν έχει σκάψει κιόλας ο Διόνυσος για να τα κάνει αυτά;

  5. Αν έχει σκάψει;;; Στο πίσω μέρος του «καφενείου-εστιατορίου» έχει προστεθεί βιοτεχνία catering, την οποία μάλιστα ο Διόνυσος διαφημίζει στο site του. Το πίσω μέρος όμως έχει υψομετρική διαφορά με το μπροστά. Δεν είναι δυνατόν να φύτεψε εκεί αυτές τις εγκαταστάσεις χωρίς να σκάψεις, έστω και για θεμελίωση. Αν προσέξεις έχει τέσσερα(!!!) φουγάρα. Φαντάσου για τι εγκαταστάσεις μιλάμε. Όλα μα όλα αυτά έχουν γίνει χωρίς άδεις. Δηλαδή λειτουργεί βιοτεχνία σε αρχαιολογικό χώρο ΧΩΡΙΣ ΑΔΕΙΑ. Δες στην φωτογραφία του 2007 όλα τα φορτηγά που περιμένουν απ’ έξω για να φορτώσουν τα φαγητά. Μιλάμε αυτοί οι αρχαιολόγοι είναι πολύ ανθρωπάκια για να έχουν τέτοιο σκάνδαλο στον αρχαιολογικό χώρο και να ασχολούνται με τα κάγκελα.

  6. Περί σκαψίματος: στο συμβόλαιο της Ζοναρ’ς με την ΕΤΑ ΑΕ του 1995 αναφέρεται ότι θα γίνει υπόσκαφος χώρος 150 τμ για τουαλέττες και για χώρους για το προσωπικό (!!!!!!!!, το δίκιο του εργάτη!!!!!!!!!!). Μέχρι στιγμής έχουμε ζητήσει δύο φορές από την αρμόδια Εφορεία Αρχαιοτήτων και μία φορά από το ΚΑΣ (η αίτηση είναι αναρτημένη στο παρόν ιστολόγιο) να κάνει αυτοψία για να δει αν όντως υπάρχει ο υπόσκαφος χώρος (για παράδειγμα, τα φουγάρα πού εδράζονται?). Σιγήν ιχθύος τηρούν. Ασχολούνται με τα κάγκελα και δεν προλαβαίνουν. Επίσης με το να απαγορεύουν δενδροφυτεύσεις και να τα λένε με τον Σύλλογο Αρχαιολόγων για να τις απαγορεύει και αυτός.

  7. Και εγώ θεωρώ αδιανόητο να βρίσκονται αυτά τα άτομα σε αυτές τις θέσεις τόσο καιρό. Δηλαδή τι πρέπει να γίνει? Να πιάστούν επ’αυτοφώρω να χρηματίζονται? κάπως δύσκολο… Να πέσουν από κανένα μπαλκόνι? περιττό… Καλά, τόσες ενδείξεις δεν είναι αρκετές?? Τι άλλο θέλουν για να τους πετάξουν έξω? Έντιμοι άνθρωποι δεν υπάρχουν σε αυτό το ΥΠΠΟ?

  8. Βρε παιδιά μην τους κατεβάζετε έτσι τα σώβρακα…
    Πιο διακριτικά…
    Εξάλλου μιλάμε για το Υπ. Πολιτισμού… άτομα επιπέδου… όχι λούμπεν στοιχεία…

    Σας παρακαλώ…

  9. Με αφορμή το πρόσφατο φυλλάδιο της επιτροπής σας θα ήθελα να επισημάνω κάποια πράγματα ως ένας από τους κατοίκους της περιοχής. Συμφωνώ στο γενικότερο πνεύμα της κίνησης και στις προτάσεις για την προστασία του λόφου όπως και της ευρύτερης περιοχής, όπως βέβαια και στην ελεύθερη πρόσβαση απ’ όλους σε όλα τα σημεία.
    Σε κάποιο κομμάτι της ανακοίνωσης όμως αναφέρεται «τα πούλμαν να επιβαρύνουν τις γειτονιές μας» ενώ το κείμενο αποπνέεται από μια αντίδραση – αντίρρηση στη τουριστική και προφανώς εμπορική εκμετάλλευση της περιοχής. Η γενικότερη περιοχή που προέκυψε από την ενοποίηση των αρχαιολογικών χώρων αποτελεί το ομορφότερο κομμάτι της Αθήνας, χωρίς να παραβλέπουμε την ιστορικότητα και την αξία του για την κληρονομιά μας. Και αναφερόμαστε βέβαια σε μια πρωτεύουσα άσχημη, βρώμικη, χωρίς πράσινο και ανοικτούς χώρους. Εμένα λοιπόν ως κάτοικο της περιοχής μαζί με τη προστασία (δηλαδή, σεβασμό των πολεοδομικών προδιαγραφών, καθαριότητα, προστασία του χαρακτήρα και της εικόνας της, κοκ) με ενδιαφέρει να υπάρχει και τουριστική κίνηση όπως υπάρχει σε αντίστοιχα ιστορικά μέρη σε όλες τις πόλεις της Ευρώπης και του κόσμου. Η Αθήνα δυστυχώς δεν μπορεί να προσφέρει τίποτα στους ταξιδιώτες της πέραν του τριγώνου Πλάκα-Θησείο-Φιλοπάππου, και αυτό πρέπει να μας κάνει πρωτίστως υπερήφανους για τη γειτονία μας, εκτός αν θεωρούμε πως οι τουρίστες είναι κατακριτέοι γιατί παραδίδουν τη περιοχή στο βωμό του κέρδους, του κεφαλαίου και άλλων γραφικών. Γιατί σε όποια πόλη και αν ταξίδεψα είδα σπουδαία τουριστική κίνηση όλο το χρόνο στα σημαντικά αξιοθέατα κάθε πόλης με αντίστοιχο σεβασμό του αντίστοιχου περιβάλλοντος. Αυτό όμως προέκυπτε από τις επαγρυπνούσες αρχές κάθε πόλης οι οποίες με τις καθημερινές ενέργειες τους απάλειφαν τα προσωρινά και αναπόφευκτα σημάδια που αφήνουν πίσω τους μεγάλα πλήθη ταξιδιωτών (τα οποία βέβαια διαθέτουν μεγαλύτερη παιδεία στον τομέα της καθαριότητας από τους ομοεθνείς μας). Το σημαντικότερο που θα έπρεπε να διεκδικηθεί από τους δικούς μας φορείς είναι η απαίτηση να προστατεύεται η περιοχή δηλαδή να καθαρίζεται, οι τυχόν ελλείψεις, ζημιές κτλ να αποκαθίστανται αμέσως, κοκ. Και ύστερα να επισημαίνονται βεβαίως οι όποιες άλλες παρατυπίες και στρεβλώσεις.
    Σε μια άκρως τουριστική περιοχή δεν είναι κακό η τουριστική εκμετάλλευση της. Οι τουρίστες φέρνουν χρήματα, και πολλά χαρακτηριστικά της πατρίδας τους. Φεύγοντας λαμβάνουν γνώση και άποψη για την χώρα και την ιστορία και κουλτούρα μας την οποία θα μεταφέρουν στις πατρίδες τους όπως κάνουμε και εμείς όταν ταξιδεύουμε στο εξωτερικό. Η τουριστική χρήση, στα πλαίσια που θέτει η περιοχή βέβαια – δεν μίλησε κανείς για μετατροπή της σε Φαληράκι ή Rambla -, δεν πρέπει να προβάλλεται ως απειλή προσδίδοντας σε μια ακόμη κίνηση πολιτών αχρείαστα στενά κομματικά ή ιδεολογικά χαρακτηριστικά. Ένα τέτοιο γεγονός πιθανώς να μη προσδίδει σε όποια κίνηση τη συμμετοχή που της αξίζει.
    Τέλος προτείνω τα μηνύματα της κίνησης σας (όπως και σε κάθε αντίστοιχης κίνησης πολιτών) να τελειώνουν με μια επισήμανση. Η πρώτη και σημαντικότερη ευθύνη είναι των ίδιων των κατοίκων. Όταν εμείς συμπεριφερόμαστε με σεβασμό στο ίδιο μας τον χώρο τότε περνάμε προς κάθε κατεύθυνση το σημαντικότερο μήνυμα. Να ανατρέχουμε λοιπόν και στις δικές μας υποχρεώσεις – έστω και αν είμαστε τέλειοι – απλά για υπενθύμιση, και να μη μιλάμε για τις ευθύνες μόνο των άλλων. Εδώ τώρα είναι το ΥΠΠΟ και το ΚΑΣ, παραπέρα το μεγάλο κεφάλαιο και το κράτος, αντίπερα οι Αμερικάνοι και οι σιωνιστές και πάει λέγοντας.

  10. Φίλε Βαγγέλη δεν είναι κανείς ενάντια στους τουρίστες. Τα μνημεία της περιοχής άλλωστε είναι παγκόσμια πολιτιστική κληρονομιά και κάθε άνθρωπος πρέπει να έχει την δυνατότητα να τα επισκεφτεί. Η τιμή του εισιτηρίου πχ της Ακρόπολης είναι ένα θέμα όμως, ειδικά αν το συγκρίνεις με αντίστοιχα εισιτήρια σημαντικών χώρων και μουσείων στις ευρωπαϊκές χώρες.
    Το θέμα των πούλμαν όμως είναι σημαντικό. Σε άλλες ευρωπαϊκές πρωτεύουσες, όπως στη Ρώμη και άλλου, χρειάζεται να περπατήσεις πολλές φορές αρκετά για να φτάσεις στον αρχαιολογικό χώρου που θα επισκευτείς. Νομίζω ότι η ύπαρξη μετρό, αλλάζει πια τα δεδομένα και για την Ακρόπολη. Λέω πχ, αν τα πούλμαν παρκάρανε στο Φιξ; Μπορεί να κάνω λάθος, αλλά αν θέλουμε να βρεθεί μια λύση που να περιλαμβάνει το γεγονός ότι η περιοχή αυτή έχει και κατοίκους ίσως να τη βρίσκαμε. Το γεγονός ότι για την λειτουργία του νέου μουσείου δεν υπάρχει κυκλοφοριακή μελέτη, δείχνει πολλά. Τι θα συμβεί στο Κουκάκι το καλοκαίρι; Πόσο θα επιβαρυνθεί η ζωή των κατοίκων από την αύξηση της κυκλοφορίας; Και τα παιδάκια που παίζουν σε αυτήν την τσιμεντογειτονιά; Δεν θέλουμε να έχουμε θύματα, ούτε και νέφος made in Koukaki. Δεν λέω ότι υπάρχει εύκολη λύση, αλλά το εξοργιστικό είναι ότι οι αρχές δεν δείχνουν καν να προβληματίζονται από το πρόβλημα που με μαθηματική ακρίβεια θα έρθει το καλοκαίρι και για κάθε καλοκαίρι.

    Παναγιώτης

  11. Πρέπει να σημειωθεί ότι η Ζόναρς ΑΒΕΕ για να κάνει τις επεκτάσεις που απαριθμούνται πιο πάνω έχει κατά πάσαν πιθανότητα, εντελώς παράνομα εννοείται, σκάψει γύρω και κάτω από το Διόνυσο. Η Α’ ΕΠΚΑ έχει επιδείξει αδιαφορία, παρόλο που όλα αυτά συμβαίνουν στον αρχαιολογικό χώρο ευθύνης της. Αντίθετα, η Α’ ΕΠΚΑ, με τον Έφορο κο Μάντη και τις αρχαιολόγους κες Λαζαρίδη και Βογιατζόγλου, ενδιαφέρθηκε για τις «παράνομες εκσκαφές» που έκαναν οι κάτοικοι για να δενδροφυτεύσουν στις καμμένες περιοχές του Λόφου. Αμέσως έφεραν αστυνομικές δυνάμεις για να «επιβάλουν τον νόμο». Ταυτόχρονα, εξασφάλισαν από το Συμβούλιο του Συλλόγου Ελλήνων Αρχαιολόγων (που μόλις είχε εκλεγεί, αυτή ήταν η πρώτη του δημόσια έκφραση) να καταδικάσει με ψήφισμα τις δενδροφυτεύσεις.

    Να ποιοι αποφάσισαν να χαρακτηρίσουν τον Λόφο Φιλοπάππου οργανωμένο αρχαιολογικό χώρο δήθεν για την προστασία του και επιχειρούν να επιβάλουν τις μύριες όσες απαγορεύσεις σε όλες τις υγιείς χρήσεις που τον εντάσσουν στην ζωή της πόλης μας.

  12. Αγαπητέ Βαγγέλη

    σίγουρα κανείς δεν είναι εναντίον της τουριστικής ανάπτυξης και ούτε και είναι ρεαλιστικό και ούτε και δημοκρατικό αν το θες, με την έννοια ότι η Ακρόπολη και η πόλη των Αθηνών είναι πανανθρώπινα κτήματα. Το ίδιο ισχύει και για τα Έργα Πικιώνη.

    Στην πραγματοποίηση αυτής της λαμπρής ιδέας είναι που κολλάει το πράγμα.

    Τα πανανθρώπινα αυτά κτήματα πρέπει να προστατεύονται και δεν προστατεύονται όταν τα πούλμαν παρκάρουν πενήντα μέτρα από τον Βράχο. Ούτε όταν τα αυτοκίνητα των πάσης φύσεως εμπορικών χρήσεων και άλλων χρήσεων βολτάρουν στα λιθόστρωτα και τα καταστρέφουν ανεπανόρθωτα. Αυτό είναι το πρώτο πρόβλημα με την τουριστική αξιοποίηση που κατ’ όνομα είναι αξιοποίηση και σε τελική ανάλυση ούτε τουριστική είναι. Γιατί ο τουρίστας θέλει να βλέπει Ακρόπολη και λιθόστρωτα, άμα τα καταστρέψουμε τί θα βλέπει?

    Ύστερα, γιατί τον θέλουμε τον τουρισμό? Μεταξύ άλλων γιατί είναι πηγή χρημάτων και τα χρήματα τα θέλουμε για να ικανοποιούμε τις ανάγκες μας οι πολλοί (και όχι κάποιοι λίγοι). Ποιες είναι οι ανάγκες μας? Κατ’ αρχήν πιστεύω το να ζούμε σαν άνθρωποι. Θυμάσαι εκείνη την ιστορία με τον Διογένη και τον Αλέξανδρο που στάθηκε ο Αλέξανδρος μπροστά από το πιθάρι του Διογένη και ο φιλόσοφος του είπε να φύγει γιατί του στερούσε εκείνο που δεν μπορούσε να του δώσει παρόλη του τη δύναμη? Τον ήλιο εννοούσε ο Διογένης. Η κακώς εννοούμενη ανάπτυξη μας στερεί πράγματα που είχαμε: ησυχία στον ύπνο, αέρα για να αναπνέουμε, χώρο για να περπατάμε, πράγματα που δεν γίνεται να τα αγοράσουμε με τα λεφτά της ανάπτυξης εφόσον δεν υπάρχουν πια.

    Τέτοιες απλές σκέψεις κάνει κανείς: πως να αγοράσεις κάτι που δεν υπάρχει?

    Το ζητούμενο λοιπόν είναι η αειφόρος ανάπτυξη: και νάρχονται τουρίστες και εμείς να ζούμε σαν άνθρωποι. Αυτό προϋποθέτει ότι εμείς πρώτοι κάνουμε τις σχετικές προβλέψεις, κυκλοφοριακές ρυθμίσεις, ρυθμίσεις χρήσεων γης κλπ κλπ. Ε, αγαπητέ Βαγγέλη, αυτά δεν τα κάνουμε καλά, αυτό λέει η ομάδα Φιλοπάππου.

    Επειδή στο στόχαστρο είναι η Ενοποίηση των Αρχαιολογικών Χώρων. Κάτι έγινε αλλά δεν έγινε καλά. Έγιναν πεζόδρομοι οι Δ. Αρεοπαγίτου και η Απ. Παύλου και εκεί τελειώσαμε. Ουδεμία ρύθμιση υπήρξε για τα πούλμαν και ουδεμία υπάρχει για τον επιπλέον φόρτο του νέου Μουσείου. Να μην το πούμε αυτό, να το ανεχτούμε? Γιατί? Ήταν σωστοί εκείνοι οι πολιτικοί και οι μηχανικοί που πεζοδρόμησαν χωρίς καμμία κυκλοφοριακή μελέτη? Δεν ήταν σωστοί, το αποτέλεσμα φαίνεται, δεν κρύβεται…

    Όσο για τον λόφο Φιλοπάππου και τις εμπορικές χρήσεις. Υπήρχε το καφενείο στο αναπαυτήριο Πικιώνη. Μόνο τουριστικό δεν ήταν τα τελευταία χρόνια. Βασική πηγή εσόδων ήταν το catering και η καταπάτηση (που οι αρχαιολόγοι έκαναν πως δεν έβλεπαν…). Ο τουρίστας αντιμετώπιζε κάτι κακότροπα γκαρσόνια και κακό σέρβις. Όσο για το αρχιτεκτόνημα, εκεί είναι με τις πληγές του ανοιχτές και σε παρακαλώ να το δεις με προσοχή.
    Να λειτουργήσει το καφενείο, αυτό θέλουμε όλοι αλλά όπως πρέπει. Υπάρχει καλός επαγγελματίας και αγοραίος επαγγελματίας. Άς μην ξεχνάμε βασικές αλήθειες.

    ΟΙ κύριοι της Ζόναρς ΑΕ (Διόνυσος) θεωρούν τους εαυτούς τους εξαιρετικούς επαγγελματίες. Εσύ τί θέση παίρνεις απέναντι στους ανθρώπους που λειτουργούν catering φάτσα κάρτα στην Ακρόπολη, έχουν σηκώσει κάτι φουγάρα 8 μέτρα απέναντι από τον Παρθενώνα, έχουν βάλει υποσταθμό της ΔΕΗ μέσα στο πράσινο και έχουν ρίξει εκατοντάδες παράνομα μπετά στον αρχαιολογικό χώρο? Με αυτά και αυτά έχουν διαλύσει την αισθητική του αρχικού Διονύσου που ήταν αξιολογότατη.

    Συμφωνείς με αυτά στο όνομα της τουριστικής ανάπτυξης?

    Πολύ τετριμένο αυτό που θα πω: οι λέξεις έχουν το περιεχόμενο που τους δίνουμε. Είναι στο χέρι μας να διαλέγουμε σάπιο πράγμα ή πρώτης διαλογής.

  13. ΕΙΝΑΙ ΟΝΤΩΣ ΕΞΟΡΓΙΣΤΙΚΟ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΚΑΝΕΙ Ο ΔΙΟΝΥΣΟΣ

    ΟΠΩΣ ΒΛΕΠΟΥΜΕ ΤΗ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑ ΑΡΙΣΤΕΡΑ ΕΧΕΙ ΚΑΤΑΠΑΤΗΣΕΙ ΚΟΜΜΑΤΙ ΤΟΥ ΛΟΦΟΥ ΠΟΥ ΕΠΑΙΖΑ ΟΤΑΝ ΗΜΟΥΝ ΜΙΚΡΗ, ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΕΙΝΑΙ ΤΡΑΓΙΚΟ

    ΝΑ ΣΥΜΠΛΗΡΩΣΩ ΟΤΙ ΤΟ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ ΔΗΜΙΟΥΡΓΟΥΝΤΑΙ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΣΤΗΝ ΠΕΡΙΟΧΗ ΚΑΙ ΜΕ ΤΙΣ ΠΑΡΑΣΤΑΣΕΙΣ ΤΟΥ ΗΡΩΔΕΙΟΥ, ΟΠΟΥ ΟΙ ΦΙΛΟΤΕΧΝΟΙ (!) ΠΑΝΕ ΚΑΙ ΣΚΙΖΟΥΝ ΤΑ ΜΑΡΜΑΡΑ ΜΕ ΤΗ ΓΟΒΑ ΣΤΙΛΕΤΟ ΚΑΙ ΘΕΩΡΟΥΝ ΟΤΙ ΟΛΑ ΤΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΠΑΡΚΑΡΟΥΝ ΑΚΡΙΒΩΣ ΕΞΩ ΑΠΟ ΤΟ ΘΕΑΤΡΟ

    ΟΠΟΤΕ ΦΕΤΟΣ ΤΟ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ ΘΑ ΕΧΟΥΜΕ ΠΡΩΙΝΗ ΒΑΡΔΙΑ ΜΟΥΣΕΙΟ ΚΑΙ ΒΡΑΔΥΝΗ ΗΡΩΔΕΙΟ!!


Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s

Kατηγορίες

Αρέσει σε %d bloggers: