Αναρτήθηκε από: filopappou | Οκτώβριος 6, 2008

Κωμικοτραγικοί παραλογισμοί

H ιστορία:
Όπως είχαμε γράψει το Σάββατο 4 Οκτώβρη γινόταν στα πλαίσια της «18ης διεθνούς συνάντησης για την έρευνα και τη δράση στην πόλη» (ΙNURA), παρουσίαση, ανάμεσα στα άλλα του θέματος του Φιλοπάππου και του τοπικού κινήματος κατοίκων. Δείτε περισσότερα στην αμέσως προηγούμενη δημοσίευσή μας.

Η πρόβλεψη:
Την Παρασκευή το βράδυ φίλος από την επιτροπή Φιλοπάππου έλεγε στην παρέα ότι «αν υπάρχουν 10 επιλογές αντίδρασης για μια κατάσταση, οι εννιά αδιάφορες και η μία βλακώδης, η Α’ ΕΠΚΑ και οι αρχαιολόγοι του Φιλοπάππου θα επιλέξουν τη βλακώδη».

Η επιβεβαίωση:
Πριν περάσουν λίγες ώρες μάθαμε ότι η κ. Βογιατζόγλου, η μία εκ των δύο αρχαιολόγων του Φιλοπάππου (ή καγκελάριων όπως τις λέει η γειτονιά), πήρε τηλέφωνο έναν εκ των διοργανωτών του INURA, καθηγητή της αρχιτεκτονικής, και, εμμέσως πλην σαφώς, καταφέρθηκε κατά της επιτροπής πολιτών του Φιλοπάππου και συνέστησε να μην γίνει το πικ-νικ στου Λουμπαρδιάρη με την αιτιολογία ότι δεν είναι δημόσιος χώρος αλλά αρχαιολογικός και διάφορα άλλα που δεν τα γνωρίζουμε με την απαραίτητη λεπτομέρεια για να τα παραθέσουμε.
Λίγο αργότερα χτύπησε και η έτερη αρχαιολόγος, η κ. Λαζαρίδη, και μέσω e-mail ενημέρωσε τους διοργανωτές του INURA για το μεγάλο της έργο στου Φιλοπάππου, για να καταλήξει ότι ο χώρος δεν είναι ελεύθερος αλλά διέπεται από τον αρχαιολογικό νόμο. Να υπενθυμίσουμε εδώ ότι η αναφορά στο έργο της στου Φιλοπάππου, έχει γίνει για την κυρία Λαζαρίδη, μόνιμος πρόλογος, ακόμα και για να σου πει καλημέρα. Δείτε το mail της εδώ, σελίδα [1] και [2] και προσοχή γιατί περιέχει καραμπινάτα ψέματα.

Οι κατά Λαζαρίδη & Βογιατζόγλου κίνδυνοι για το αναπαυτήριο Πικιώνη:

Φάβες, πατατοσαλάτες, μαυρομάτικα, βραστά αυγά, λαχανοσαλάτες, καρυδόπιτες, κρασί -ειδικά το κόκκινο- και πάνω απ’ όλα η σατανική βανδαλο-σπανακόπιτα!

Χρήσιμες λεπτομέρειες:
Οι εν λόγο κυρίες, ενημερώθηκαν για την περιήγηση στου Φιλοπάππου, με e-mail από την επιτροπή μας, αλλιώς δεν θα ήξεραν τίποτα. Και τις ενημερώσαμε μπας και αποφάσιζαν να έρθουν για να γίνει ο διάλογος πιο ενδιαφέρον για τους συμμετέχοντες του εξωτερικού. Δεύτερον υπενθυμίζουμε ότι το κλειστό καφενείο του Λουμπαρδιάρη ή σωστότερα αναπαυτήριο του Δημήτρη Πικιώνη, είναι από το 1996 κηρυγμένο νεότερο μνημείο και για την προστασία του υπεύθυνη είναι η Eφορεία Nεοτέρων Mνημείων και όχι η Α’ ΕΠΚΑ στην οποία ανήκουν οι δύο αρχαιολόγοι.

Μερικά ερωτήματα:
Προς τι η ασθμαίνουσα ανησυχία των δύο αρχαιολόγων; Γιατί δεν ενημέρωσαν απλώς την Εφορεία Νεοτέρων Μνημείων για να αποφασίσει αυτή αν τίθεται θέμα; Γιατί θεώρησαν ότι ένα πικ-νικ αποτελεί απειλή για το κλειστό καφενείο; Γιατί δεν ήρθαν στην κουβέντα να παρουσιάσουν απλώς τις θέσεις τους;

Κάποιες απαντήσεις:
Η ανησυχία των αρχαιολόγων δεν ήταν για το αναπαυτήριο αλλά επειδή η επιτροπή των κατοίκων θα ανέπτυσσε τις θέσεις της σε ελληνικό επιστημονικό αλλά και διεθνές ακροατήριο. Οι δύο αρχαιολόγοι απλώς προσπάθησαν με τη θλιβερή παρέμβαση τους να σώσουν τα προσχήματα υπογραμμίζοντας ότι αυτές διαφεντεύουν το λόφο και ότι έχουν πετύχει -όπως κοροϊδεύουν τον εαυτό τους και όσους δεν ξέρουν- να μην είναι ελεύθερος χώρος.

Το σύμβολο της «προστασίας» (τους):
Σύμβολο της λογικής των δύο αρχαιολόγων αποτελεί το γεγονός ότι καθ’ όλη τη διάρκεια της περιήγησης, από τις 11π.μ. στο «Mουσείο Eξορίστων» στην Αγίων Ασωμάτων, το Nέο Mουσείο Aκρόπολης, μέχρι και το τέλος του πικ-νικ στου Λουμπαρδιάρη στις 3μ.μ., την ομάδα των 15 καλεσμένων από το εξωτερικό αλλά και τους Έλληνες διοργανωτές και κατοίκους της περιοχής που συμμετείχαν, ακολουθούσαν 7 αστυνομικοί που και οι ίδιοι αναρωτιόντουσαν γιατί τους είχαν φέρει. Να υπενθυμίσουμε εδώ ότι κάτι αντίστοιχο είχε γίνει τον περασμένο Οκτώβριο όταν σε ξενάγηση στις αυθαιρεσίες στο λόφο, όχι μόνο δεν ήρθαν οι αρχαιολόγοι του λόφου που είχαμε καλέσει, αλλά μας έστειλαν και αρκετούς αστυνομικούς να μας παρακολουθούν σε όλη τη διάρκεια.

Τμήμα από την ένοπλη συνοδεία που μας έστειλαν οι θεματοφύλακες του πολιτισμού

Το αποτέλεσμα:
Το αποτέλεσμα ήταν ότι φυσικά όχι μόνο το πρόγραμμα της περιήγησης και το πικ-νικ έγιναν κανονικά αλλά και ότι οι δύο αρχαιολόγοι εκτέθηκαν στους διοργανωτές του INURA και με την βλακώδη στάση τους επιβεβαίωσαν σε ανθρώπους –πέραν των κατοίκων- την επιδίωξη τους να πάψει του Φιλοπάππου να είναι χώρος ανοιχτός στους πολίτες, σε βαθμό να καταφέρονται ακόμα και κατά ενός πικ-νικ! Δικαίωσαν έτσι και τον αγώνα των πολιτών για να κρατήσουν το λόφο ανοιχτό και ζωντανό και όχι αποστειρωμένο μουσείο, βολικό για εμπορική και τουριστική εκμετάλλευση.

Από το πικ-νικ και την κουβέντα που έγινε στο αναπαυτήριο.

Υποκρισία, η τρίδυμη αδερφή των Λαζαρίδη – Βογιατζόγλου:

Και ενώ οι κυρίες Λαζαρίδη και Βογιατζόγλου υπερασπίζονταν σθεναρά το αναπαυτήριο Πικιώνη από την απειλή της… σπανακόπιτας(!) ανακαλύψαμε πηγαίνοντας εκεί ότι ο παπάς της εκκλησίας έχει γεμίσει -χωρίς καμία άδεια φυσικά- το αναπαυτήριο με:

Πρόχειρα τοποθετημένους προβολείς στους ανοιχτούς χώρους.

Προβολείς στα υπόστεγα και μάλιστα -όπως φαίνεται καθαρά στον πρώτο της φωτογραφίας- εφαπτόμενους με το ξύλο παρ’ ότι αυτοί οι προβολείς αναπτύσσουν μεγάλες θερμοκρασίες όταν είναι αναμμένοι και μπορούν να κάψουν τοπικά το ξύλο, ή και να προκαλέσουν ανάφλεξη.

Από χύμα καλώδια, που διατρέχουν σκαλοπάτια, βλάστηση και έδαφος με κίνδυνο βραχυκυκλώματος και σπινθήρα, ξύλινα δοκάρια, και περνάνε αιωρούμενα μέσα από δέντρα προς την εκκλησία για να πάρουν ρεύμα.

Αυτά για τις κυρίες Λαζαρίδη και Βογιατζόγλου, δεν αποτελούν κίνδυνο ή προσβολή του μνημείου, γιατί δεν τα έβαλαν οι κάτοικοι αλλά ο παπάς, ο οποίος επιπλέον ανενόχλητα διαδίδει ότι τα αυτοκίνητα μπορούν να μπαίνουν στο λόφο όταν τελεί γάμους και βαφτίσια.

Δεν χρειάζεται να αναφέρουμε τις δεκάδες παλιότερες βάρβαρες παρεμβάσεις που έχουν γίνει στο καφενείο επί των ημερών των Λαζαρίδη – Βογιατζόγλου. Τρύπες στα μάρμαρα, καταστροφή λίθινων στέγαστρων με μονωτικά χημικά, προσθήκη αλουμινένιων στέγαστρων, καταστροφή ξύλινων τμημάτων, προσθήκες με τζαμαρίες και πολλά ακόμα και πάνω απ’ όλα καταπάτηση ενός στρέμματος, μέσα στην Πνύκα, επί μία δεκαετία (1995-2005) με πλήθος αυθαίρετων κατασκευών. Δείτε εδώ. Βέβαια αυτά δεν τα έκαναν οι κάτοικοι, αλλά η μισθώτρια κυρία Κανέλου (λέγε με «Μεγάλη Βρετάνια») οπότε δεν υπήρχε ούτε πρόβλημα ούτε ανάγκη για άδειες φυσικά, όπως άλλωστε ούτε ο Διόνυσος είχε ανάγκη να ζητά άδειες για εργασίες επί των ημερών των δύο. Δείτε και πως έχει καταντήσει το δίδυμο περίπτερο του Πικιώνη στους Δελφούς, το Υπουργείο «Πολιτισμού».

Το συμπέρασμα προφανώς είναι ότι το ζωτικό δικαίωμα των πολιτών για ελεύθερους χώρους αναψυχής απειλεί την πολιτιστική κληρονομιά, ενώ οι ασύδοτες μπίζνες όχι. Αντίληψη πολύ διαδεδομένη στην επικαιρότητα των ημερών, για τις ιερές μπίζνες και την υψηλή κάλυψη της οποίας έχαιραν.

Υ.Γ. Οι κάτοικοι, όχι μόνο πήγαν νωρίτερα από την συνάντηση στο αναπαυτήριο και το καθάρισαν, αλλά και φεύγοντας το άφησαν σε καλύτερη κατάσταση, απ’ ότι το βρήκαν.

Advertisements

Responses

  1. Καλά οι τύπισσες βρίσκονται σε υστερία.
    Και ευτυχώς που δεν ήρθε η Λαζαρίδη στη συζήτηση γιατί θα ακούγαμε για 35η φόρα την τρίωρη περιγραφή του μεγαλειώδους έργου της στου Φιλοπάππου. Συγνώμη αλλά δεν θα το άντεχα. Είναι φοβερό πως μπορεί να μιλάει τόση ώρα χωρίς να κάνει ούτε μισή αναφορά στο Διόνυσο και τις καταπατήσεις στο καφενείο του Λουμπαρδιάρη και ταυτοχρόνως να μην την πειράζουν τα χασμουρητά των ακροατών της.
    Άσε που θέλει να της πούμε και μπράβο, που την εποχή που έπεσαν τα μεγαλύτερα κονδύλια (ενόψει 2004) έκανε τη δουλειά της.
    Εύγε λοιπόν κυρία Λαζαριδη που σας χρηματοδοτήσανε αδρά τις εργασίες και τις κάνατε. Η αλήθεια είναι ότι για τα ελληνικά δεδομένα της ρεμούλας δεν είναι και πολύ συνηθισμένο. Αλλά πάψτε να μας πρήζετε περαιτέρω.

  2. Κοίτα να δεις που το φαγητό θα γίνει και όπλο αντίστασης!
    Απλή περιέργεια… Αυτές οι δύο είναι μισάνθρωποι; Γιατί η αντίδραση εκτός από βλακώδης είναι και αντικοινωνική. Είναι δυνατόν άνθρωποι που μένουν σε αυτή την τσιμεντούπολη να προσπαθούν να απαγορεύσουν το πικ-νικ σε ένα από τα 2-3 πάρκα που έχουν απομείνει στην Αθήνα του ευρύτερου κέντρου; Πρέπει να είναι τελείως γκάου…

  3. Ε, αυτά είναι τα όπλα των κατοίκων: το φαγητό, οι βόλτες, ο χορός, το φύτεμα δέντρων, το μάζεμα των σκουπιδιών… η ζωή και η αγάπη για τον λόφο κοντολογίς.

    Αυτά τα όπλα ανησυχούν τις φωτισμένες αρχαιολόγους της Α’ ΕΠΚΑ που με την συμπεριφορά τους διασύρουν την υπηρεσία τους. Δεν λέω για τον Σύλλογο των Αρχαιολόγων που δεν έχει πει κιχ για τα σημεία και τέρατα που συμβαίνουν στους αρχαιολογικούς χώρους (ένα από αυτά και το πνευματικό παιδί της Α ΕΠΚΑ, ο Διόνυσος) αλλά κατήγγειλε την αναδάσωση που έκαναν οι κάτοικοι, φυσικά παρουσία της αστυνομίας που είχαν φωνάξει, εννοείται, οι δύο λαμπρές λειτουργοί.

    Μα πάντα τόλεγε η κυρία Βογιατζόγλου και της άρεσε πολύ: «από δω και στο εξής (2003 ήταν τότε) όπου και να πηγαίνετε θα βρίσκετε μπροστά σας την Αστυνομία!!!». Και με την ίδια υψηλή αισθητική και οξυδερκή αντίληψη διαβεβαίωνε στην κρατική τηλεόραση των κυρίων Λυριτζή και Οικονόμου, ίδιες πάλι εποχές, ότι «όσο είναι υπουργός ο κος Βενιζέλος εισιτήριο δεν θα μπει στον λόφο».

    Και να σκεφτεί κανείς ότι αυτά τα άτομα έχουν λόγο για την Ακρόπολη, την Πνύκα, το Ολυμπιείο και την υπόλοιπη μισή Ελλάδα…αυτά τα άτομα που η μύτη τους έχει αγγίξει το χώμα από το πολύ σκύψιμο στα συμφέροντα…

    Σύμβολα του Έθνους και καμάρια του πολιτισμού μην φοβόσαστε: η κα Λαζαρίδου και η κα Βογιατζόγλου σας προστατεύουν. Μπρρρρ……..

  4. Να πω την αλήθεια εγώ ήλπιζα ότι οι αρχαιολόγες θα την κάνουν την μαλακία και θα στείλουν αστυνομία.
    Και αυτό γιατί θα ήταν καλό να δούνε και οι Έλληνες του πολυτεχνείου, αλλά και οι ξένοι καλεσμένοι μας με τι άτομα έχουμε να κάνουμε. Και αυτό όχι μόνο γιατί η παρουσία αστυνομίας είναι αντιπροσωπευτική του τι θέλουν να κάνουν και πως σκέφτονται. Αλλά γιατί υπήρχε κόσμος που λόγο του κύρους που χαίρουν ιστορικά οι αρχαιολόγοι,-λόγο του ότι έσωσαν αρκετούς χώρους από το χτίσιμο στο παρελθόν- ακόμα και σήμερα ήταν πολύ σκεπτικοί ως προς τις καταγγελίες των κατοίκων προς τις δύο αρχαιολόγες.
    Είδαν όμως το Σάββατο ότι έχουμε να κάνουμε με άτομα πολύ προβληματικά και αρκετοί είχαν μείνει έκπληκτοι και από την αντίδραση στο πικ-νικ και από την παρουσία αστυνομίας. Όπως πολλοί από την επιτροπή και φίλοι θεωρούσαν ότι αποκλείεται να στείλουν αστυνομία σε μια διεθνή περιήγηση.
    Όμως οι δύο αρχαιολόγες δεν μας απογοήτευσαν και έκαναν ότι πιο ηλίθιο μπορούσαν. Γιατί τι είναι αν όχι ηλίθιο, να στέλνεις την αστυνομία σε συνάντηση πανεπιστημιακών, χωρίς μάλιστα την πρόθεση να τους εμποδίσεις σε κάτι. Τότε γιατί την έστειλαν; Απλά για να γίνουν ρεζίλι. Και τα κατάφεραν.

  5. Δεν ξέρω για την Βογιατζόγλου, αλλά η Λαζαρίδη, ένας άνθρωπος με ιστορία και στα συνδικαλιστικά, έχει ξευτιλιστεί πλήρως. Έχω μιλήσει με ανθρώπους που την ξέρουν από παλιότερες καταστάσεις και δεν μπορούν να χωνέψουν τη στενή συνεργασία της με την αστυνομία, κατά των κατοίκων. Τους φαίνεται αδιανόητο.

  6. Η κα Λαζαρίδη και η κα Βογιατζόγλου είχαν και άλλο δρόμο αλλά δεν τον διάλεξαν. Προτίμησαν να καλούν την Αστυνομία θεωρώντας τους κατοίκους κάτι λιγότερο από σκνίπες. Αυτό κάτι λέει.

  7. Tελικά δηλαδή η ανακήρυξη του Φιλοπάππου σε οργανωμένο αρχαιολογικό χώρο ήταν για να μας κόψουν το φαϊ;
    Θα πρότεινα στις κυρίες Λαζαρίδη και Βογιατζίγλου, να πάνε να δουλέψουν στην Αττικό Μετρό. Εκεί τα έχουν καταφέρει και απαγορεύεται και να τρως και να πίνεις. Χάνονται οι κυρίες στο ΥΠΠΟ. Η κλίση τους είναι για το μετρό. Τις φαντάζομαι στους σταθμούς να κυνηγάνε 15χρονα και να τους βάζουν τις φωνές γιατί πίνουν πορτοκαλάδα. Χάρμα θα είναι. Μπορούν να τους βάλουν και ένα κοντέινερ σε μια γωνία να νιώθουν σαν στο σπίτι τους.

  8. Βρήκα δουλειά για τις αρχαιολόγες τώρα που θα λήξει η απόσπασή τους στο κοντέινερ. Πιο πέρα προς Πνύκα λειτουργούσε ενα σπιτάκι με ανδρικές και γυναικείες τουαλέτες. Γιατί να μην το φτιάξουμε και να τους ζητήσουμε να το φροντίζουνε. Αφού δημόσιοι υπάλληλοι είναι και δουλειά δεν έχουνε και κάθονται. Μπορούν να προσφέρουν στο κοινονικό σύνολο. Ο Λόφος χρειάζεται τουαλέτες είτε πάρκο είτε, ακόμα περισσότερο, οργανωμένος αρχαιολογικός χώρος.

  9. Συγχαρητηρια σε εκείνον που έγραψε το αρθρο.

    Ο Λόφος θέλει γεωπόνο, κηπουρούς και όχι μπάτσους και φρουρούς.

  10. Μην απορείτε
    Οι λόφοι προορίζονται για παραχώρηση σε οικονομικά συμφέροντα και ειδικώτερα στους πλειοδότες της απαραίτητης μιζας. Αυτό είναι γνωστό.
    Δεν είναι ανάγκη να υπάρχει προηγούμενη νομική ρύθμιση. Και αυτό είναι επίσης γνωστό.
    Ετσι γίνεται με τις αυθαιρεσίες του Διονύσου, έτσι έγινε με την κατάληψη της Πνύκας και τη μεταροπή της σε χώρο δεξιώσεων με τις μοκέτες (!!) κλπ.
    Ετσι γίινεται και τώρα με το σκανδαλωδώς κλειστό αναπαυτήριο Λουμπαρδιάρη.
    Το εκκλησάκι του Αη Δημήτρη εχει γίνει από καιρό «must» για γάμους και βαφτίσια των ανα την επικράτεια καραβλαχοεπώνυμων.
    Επίσης, μην ξεχνάτε, ότι δεν είναι ενορία. Αυτό σημαίνει ότι υπάγεται απευθείας στην Αρχιεπισκοπή. Και ότι τα έσοδα, που δεν είναι διόλου πενιχρά, (θα εκπλαγούμε αν μάθουμε το ύψος της ανα τελετή ταρίφας) πάνε απευθείας στο «κεντρικό ταμείο».
    Αναλογισθήτε επίσης ότι όταν κατι γίνεται παράνομα, ανεβαίνει και το ποσό του «λαδώματος». Πράγμα που βολεύει τόσο τον αποδέκτη μιας δωροδοκίας, που δεν εκτίθεται ποινικά – ενώ ευνοείται οικονομικά, (η δημόσια καταισχύνη ουδέποτε απασχόλησε κατι τέτοιους τύπους), όσο και τον «λαδώνοντα» που: α) αποφεύγει τη γραφειοκρατία, β) αποκτά πολύτιμους συνεταίρους – συνενόχους – υποστηρικτές στα κατάλληλα πόστα, γ) μπορεί να τα «χώνει» απο τα «μαύρα» του ταμεία (αρα οχι φορολογικός έλεγχος για το πόθεν έσχες) και δ) ως έχων μεγάλες οικονομικές δυνατότητες και «γνωριμίες» μπορεί να κάνει πέρα τους τυχόν ανταγωνιστές του.
    Ετσι όλα αυτά τα ρεμάλια που αποκαλούν τον εαυτό τους «επενδυτή» (της καφετιέρας..?) και που η κοινωνία αποκαλεί κερδοσκόπους (χρησιμοποιώ την πιο απαλή έκφραση) , αισθάνονται σε χώρους – φιλέτα, όπως οι λόφοι Φιλοπάππου, σαν τα ψάρια μέσα στο νερό.
    Ετσι θεωρούν απόλυτα λογικό να δηλώνουν ανερυθρίαστα ότι η παρουσία των κατοίκων «προσβάλει» ή «καταστρέφει» τάχα τα μνημεία, ενώ παράλληλα να «αξιοποιούν» τον περιβάλλοντα του Ναού χώρο, επεκτεινόμενοι –διακριτικά πάντα- και στους γύρω.
    Ετσι γίνεται τώρα και με το «Αναπαυτήριο» που ο μεγαλοφυής και αείμνηστος Πικιώνης σχεδίασε και κατασκεύασε για την ξεκούραση του αποκαμωμένου διαβάτη και την απόλαυση εν γαλήνη της θέας του Παρθενώνα. Σε αυτή την «θεία» και γαλήνια ατμόσφαιρα ενέταξε –σαν σε μοναστήρι- την ανοικοδόμηση και λειτουργία του ναϊσκου του Αη Δημήτρη του Λουμπαρδιάρη.
    Αλλά «γκλάμουρ» τελετές δε γινονται (ούτε διαφημίζονται) δίχως χώρους πάρκινγκ και χώρους δεξιώσεων για τους πελάτες -πλέον των χώρων οπου εκτελούνται σε ρυθμό 20λεπτης διάρκειας- τα χρυσοφόρα «Ιερά Μυστήρια».
    Ετσι αυτό το πραγματικό «αρχονταρίκι» οι παπάδες προσπαθούν να το εντάξουν στις «ιερές» τους μπίζνες.
    Σας γνήσιοι μαθητές των Βατοπεδινών πνευματικών πατέρων και δασκάλων τους, απλώνουν σιγά – σιγά τα γλοιώδη και ιερόσυλα χέρια τους προς το καφενεδάκι – αναπαυτήριο και το παρακείμενο του “Belvedere”.
    Εχετε δει μήπως τις «διακοσμήσεις» που κάνουν στο προαύλιο; Μέχρι και γυαλινες κολώνες γεμάτες νερό που μέσα τους κολυμπούσαν ψαράκια !!! είδα προ ημερών να «στολίζουν» την εξώθυρα της αυλής !
    Μην απορείτε λοιπόν που κατέστρεψαν και τρύπησαν τα ξύλινα υποστηλώματα για να τοποθετήσουν προβολεις και καλώδια, αφού ετοιμάζονται να υποδεχτούν πελάτες στο χώρο για δεξιώσεις. (Ειναι εξαλλου γνωστό ότι το άναμα των πολυελαίων στις εκκλησίες χρεώνεται έξτρα)
    Παρένθεση: Σημειώνω εδώ ότι αυτά τα υποστηλώματα έχουν σκαλιστεί απο το ίδιο το χέρι του Πικιώνη όταν έφτασαν απο τον μαραγκό που τα είχαν παραγγείλει τελεια και αψεγαδιστα λειασμένα. Ο μεγάλος αρχιτέκτονας όταν τα είδε και σκεφτόμενος ότι η τέλεια κατασκευή τους θα έδινε διαφορετική αίσθηση στο χώρο απο αυτήν που ο ίδιος οραματιζόταν για το οικοδόμημα, πήρε ένα καλέμι και άρχισε να τα τρώει στις οξείς γωνίες τους απαλύνωντας και στρογγυλεύοντάς τα. Τελος παρένθεσης.
    Ουτε για το ότι η υπηρεσιες του ΕΟΤ και του ΥΠΠΟ που τάχα μου κόπτονται για την προστασία του φτάνοντας μέχρι του σημείου να στέλνουν επιστολές σε διεθνείς οργανισμούς για να απαγορεύσουν την πρόσβαση και το φαγητό στους κατοίκους … έκαναν τα στραβά ματια (στην καλύτερη περίπτωση) για τα όσα συμβαίνουν εκεί..
    Δεν βλέπετε τι γίνεται τόσα χρόνια με τους «πελάτες» της εκκλησίας που τους «παραχωρείται» ολόκληρο το πλακόστρωτο για πάρκινγκ. Δε έχετε αντιληφθεί ότι το φυλάκιο της εισόδου εγκαταλείπεται απο τον φύλακα (στην καλύτερη περίπτωση) ή αυτός μεταβάλεται σε θυρωρό που ανοίγοκλείνει την πόρτα στους «πελάτες» (στην χειρότερη) όταν γίνονται γάμοι – βαπτίσεις στον Αη Δημητρη ?

    Και για να τελειώνετε με το μαρτύριο τόσο της δικής φλυαρίας όσο και της ακόρεστης φιλοχρηματίας του ιερατίου, σας προτείνω να τους δώσουμε να καταλάβουν –για πολλοστή φορά- ότι ΟΠΟΥ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΟΡΓΑΝΩΜΕΝΟΙ ΠΟΛΙΤΕΣ ΠΟΥ ΕΠΑΓΡΥΠΝΟΥΝ – ΔΕΝ ΤΟΥΣ ΠΑΙΡΝΕΙ.

    Ας τους δώσουμε μερικές μέρες καιρό (στο ΥΠΠΟ) να ξηλώσει τα καλώδια και τα λαμπάκια και να αποκαταστήσει τις καταστροφές και τους ΒΑΝΔΑΛΙΣΜΟΥΣ που έγιναν απο τους κερδοσκόπους.
    Αν δεν το κάνουν οι ίδιοι, ας πράξουμε εμείς όπως το κάναμε στο παρελθόν με τις μοκέτες μεσα στην Πνυκα !!!
    (μονο να φροντίσουμε πριν για την πλήρη και αδιαμφησβήτητη τεκμηρίωση των βανδαλισμών και των επιπτώσεών τους)


Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s

Kατηγορίες

Αρέσει σε %d bloggers: