Αναρτήθηκε από: filopappou | Οκτώβριος 28, 2008

Ιδιώτες διεκδικούν την περιοχή της Δώρα Στράτου!

Δραματική επιβεβαίωση όσων καταγγείλαμε πριν 8(!) ημέρες

Όταν πριν από μερικές μέρες δημοσιεύαμε κείμενο στο οποίο αποδεικνύαμε ότι η κήρυξη του Φιλοπάππου, ως Οργανωμένου Αρχαιολογικού Χώρου (ΟΑΧ), είναι πέραν των άλλων και νομικά έωλη, δεν φανταζόμασταν ότι η πραγματικότητα ήταν ακόμα χειρότερη. Όπως είναι γνωστό, για να κηρυχθεί ένας χώρος ΟΑΧ, πρέπει να ανήκει αποκλειστικά στο δημόσιο. Εξηγήσαμε αναλυτικά και με δημόσια έγγραφα γιατί αυτό δεν συμβαίνει για συγκεκριμένα κομμάτια του Φιλοπάππου (εδικά τα 13 στρέμματα που ανήκουν στο Δήμο) και παρουσιάσαμε το πως αβασάνιστα το ΚΑΣ αποδέχτηκε την εισήγηση των κυριών Κόρκα (προϊσταμένη ΔΙΠΚΑ) και Πάντου (προϊσταμένη ΔΙΜΕΕΠ), που το διαβεβαίωναν σε όλους τους τόνους, ότι όλος ο λόφος ανήκει στο δημόσιο. [Τα πρακτικά του ΚΑΣ]

Δείτε το σχετικό άρθρο μας: Παραπλάνησαν το ΚΑΣ για να αποσπάσουν τη γνωμοδότηση για το κλείσιμο του Φιλοπάππου

Δυστυχώς σήμερα 28 Οκτώβρη 2008 η εφημερίδα «Καθημερινή» και ο ραδιοσταθμός «Σκάι», φιλοξένησαν καταγγελία του Άλκη Ράφτη, διευθυντή του θεάτρου της Δώρα Στράτου στου Φιλοπάππου, που λέει ότι 6 ιδιώτες έκαναν εξώδικο στο θέατρο, λέγοντας ότι έκταση μέσα στην οποία βρίσκεται και το θέατρο από τη δεκαετία του 50, τους ανήκει!

Δείτε σχετικά δημοσιεύματα: Καθημερινή, Σκάι, Αυγή, Ριζοσπάστης, Νέα, Ελεύθερος Τύπος, Έθνος Ελευθεροτυπία. Και σχετική ερώτηση του βουλευτή Μ. Παπαγιαννάκη

Από αυτό το γεγονός αποκαλύπτεται ότι αυτοί που θα προασπιζόταν του Φιλοπάππου, δεν έχουν προβεί από το 2000 στις στοιχειώδεις νομικές κινήσεις που όφειλαν, για να ξεκαθαρίσει οριστικά το ιδιοκτησιακό καθεστώς του λόφου, αφήνοντας τον έρμαιο στις ορέξεις ιδιωτών και κερδοσκόπων. Έτσι αντί να θωρακίζουν νομικά το λόφο απέναντι σε διεκδικητές και καταπατητές ασχολούνταν να τον θωρακίσουν με κάγκελα ενάντια στους κατοίκους. Βέβαια τα κάγκελα μπορεί να εμποδίζουν τους περιπατητές, αλλά όπως αποδεικνύεται σήμερα δεν εμποδίζουν τους καταπατητές!

Αποδεικνύεται ακόμα με δραματικό τρόπο η φαιδρότητα της εισήγησης που έφτασε στο ΚΑΣ ένα χρόνο πριν (09/10/2007) από τις κυρίες Κόρκα και Πάντου, για να κηρυχθεί ο Φιλοπάππου ΟΑΧ. Είναι φανερό ότι όσοι και όσες προώθησαν αυτό το σχέδιο, από τις υπεύθυνες αρχαιολόγους της Α’ ΕΠΚΑ για του Φιλοπάππου, κυρίες Λαζαρίδη και Βογιατζόγλου, την Α’ ΕΠΚΑ, ως τη ΔΙΠΚΑ, δεν είχαν εξασφαλίσει τις στοιχειώδεις νομικές προϋποθέσεις και είναι απόλυτα εκτεθειμένες, πέρα από κοινωνικά, ακόμα και σε αυτό το στοιχειώδες νομικό επίπεδο αλλά και υπηρεσιακά. Αυτά έγιναν γιατί η μανία της Α’ ΕΠΚΑ να περιφράξει πάση θυσία του Φιλοπάππου και η μανία τους κατά των κατοίκων, που διεκδικούν να παραμείνει ο λόφος ανοιχτός με προστασία της πολιτιστικής κληρονομιάς και του περιβάλλοντος, τους έχει προκαλέσει τύφλωση. Αν οι κυρίες Κόρκα και Πάντου, ο έφορος Ακροπόλεως Μάντης, και οι αρχαιολόγοι κυρίες Λαζαρίδη και Βογιατζόγλου, είχαν ενημερώσει πριν ένα χρόνο το ΚΑΣ για την ύπαρξη των ιδιοκτησιακών προβλημάτων, ίσως σήμερα δεν θα φτάναμε σε αυτό το χάλι. Αλλά προκειμένου να αποσπάσουν τη γνωμοδότηση του ΚΑΣ, χάιδεψαν αυτιά λέγοντας ότι όλα είναι εντάξει και μπορεί ανέφελα να προχωρήσει η κήρυξη του Φιλοπάππου σε οργανωμένο αρχαιολογικό… και να τώρα τα αποτελέσματα.

Το μόνο σίγουρο είναι ότι οι κάτοικοι της περιοχής, θα υπερασπιστούμε όχι μόνο τον ανοιχτό χαρακτήρα του Φιλοπάππου, αλλά και το δημόσιο, ενάντια σε όποιον χρειαστεί. Και το ΥΠΠΟ και τους ιδιώτες και όποιον άλλον.

Το θέατρο της Δώρα Στράτου εκτός των άλλων βρίσκεται και στο σημαντικότερο κομμάτι του βιότοπου του Φιλοπάππου, αφού εκεί υπάρχει το υψηλότερο ποσοστό υγρασίας.

Το άρθρο της Σάντρα Βούλγαρη από την Καθημερινή:

Απειλείται με έξωση το «Δώρα Στράτου»

Ενα από τα μεγαλύτερα και παλαιότερα θέατρα της Ελλάδας και σίγουρα ένα από τα πιο γνωστά παγκοσμίως, το Θέατρο Ελληνικών Χορών «Δόρα Στράτου», απειλείται με έξωση… Εξωφρενικό; Και όμως. Πριν από λίγες μέρες, την περασμένη Πέμπτη έφτασε στα χέρια του Αλκη Ράφτη, διευθυντή του θεάτρου, ένα εξώδικο, με το οποίο έξι ιδιώτες απαιτούν την κυριότητα στρεμμάτων γης στον Λόφο του Φιλοπάππου (μεταξύ τους και τον χώρο που φιλοξενεί το Θέατρο Δόρα Στράτου)! «Φαίνεται ότι ο κλοιός σφίγγει. Δεν έφταναν οι δημόσιες εκτάσεις που περνούν σε χέρια κερδοσκόπων σε διάφορα μέρη της Ελλάδας, τώρα οι διεκδικήσεις έφτασαν στην καρδιά της Αθήνας», γράφει σε επιστολή του προς την «Κ» ο Αλκης Ράφτης. Και συνεχίζει: «Μερικές χιλιάδες τετραγωνικά μέτρα εποφθαλμιά εκεί μια ομάδα από ιδιώτες. Ποιος ξέρει ποια χαρτιά παρουσίασαν (φιρμάνια του σουλτάνου ότι ήταν τσιφλίκι τους;) και γιατί το ελληνικό Δημόσιο δεν τα κατέρριψε πριν από χρόνια».

Μια είδηση που έρχεται ως κεραυνός εν αιθρία. Οταν πριν από περίπου πενήντα πέντε χρόνια είχε δοθεί η έγκριση για την εγκατάσταση του Θεάτρου Δόρα Στράτου στον Λόφο Φιλοπάππου κανείς δεν περίμενε ότι μια μέρα κάποιοι ιδιώτες θα εμφανίζονταν να διεκδικήσουν τον χώρο. «Εχω πέσει από τα σύννεφα, δεν ξέρω τι να σκεφτώ και η αλήθεια είναι ότι ανησυχώ πολύ. Αυτοί οι άνθρωποι έχουν ισχυρά χαρτιά στα χέρια τους και ως ιδιοκτήτες έχουν νομικά το δικαίωμα να μας πετάξουν έξω. Εμείς είμαστε απλώς χρήστες του χώρου…», ήταν τα πρώτα λόγια του Αλκη Ράφτη σε τηλεφωνική συνομιλία του με την «Κ».

Ερωτήματα

«Επί Μελίνας δημιουργήθηκε ο χώρος του Αρχαιολογικού Πάρκου, που εκτείνεται από την Πειραιώς έως τη Βασιλίσσης Σοφίας, όμως το ιδιοκτησιακό καθεστώς δεν καθορίστηκε… Το θέμα είναι: τι θα ζητήσουν αυτοί οι ιδιώτες; Χρήματα ή ένα ενοίκιο; Και η ελληνική πολιτεία τι θα κάνει; Ποιο είναι το υπουργείο που θα μας υπερασπιστεί και με ποιο τρόπο, αφού θα πρέπει να κατέχει τίτλους για τον χώρο;» διερωτάται ο Αλκης Ράφτης. Και αναμένει. Τη μεγάλη δικαστική μάχη που θα χρειαστεί να δώσει… Μα είναι ποτέ δυνατόν;

28/10/2008

Advertisements

Responses

  1. Καλά, η Α’ ΕΠΚΑ πρέπει να είναι τρελό μπάχαλο. Τους λέει μια υπάλληλος, αρχαιολόγος ότι της κατέβει για το ιδιοκτησιακό του Φιλοπάππου και η ΕΠΚΑ το χάφτει. Μετά το χάφτει και η ΔΙΠΚΑ, μετά το χάφτει και το ΚΑΣ, μετά το χάφτει και ο υπουργός και τώρα τρέχα γύρευε…
    Και ενώ η Α’ ΕΠΚΑ κοιμόταν κι ονειρευόταν κάγκελα για του πολίτες, και ενώ ο Ζαχό κοιμόταν και ονειρευόταν εισιτήριο στου Φιλοπάππου, τα αρπακτικά οι ιδιώτες σκαρώνανε τίτλους. Λες και τα κάγκελα εμποδίζουν τις καταπατήσεις…

  2. Ποιοί είναι αυτοί οι ιδιώτες; Αυτοί που είχαν εμφανιστεί τον περασμένο Φεβρουάριο και δεν μας άφησαν να κάνουμε τη δεντροφύτευση στο «οικόπεδο τους»;;; Είχε έρθει ολόκληρο το σόι, φάτσες μικροεγκληματιών και καταπατητών, μαζί με κάτι πληρωμένους μπράβους για να «προστατέψουν την ιδιοκτησία τους».

    Δεν χρειάζεται ιδιαίτερες γνώσεις για να καταλάβει κανείς που βασίζουν το δήθεν ιδιοκτησιακό τους δικαίωμα: ο προ-προ-πάππους τους θα έβοσκε καμία κατσίκα σε εκείνη την πλαγιά και σιγά σιγά, φρόντισαν με τους γνωστούς τρόπους των καταπατητών να δημιουργούν τίτλους ιδιοκτησίας. Η πολιτεία τα έκανε που τα έκανε μπάχαλο επιτρέποντας τέτοιες μεθοδεύεσεις, πρέπει τώρα να βρει έναν τρόπο να πάψει αυτή η φάρσα.

  3. Δεν ξέρω τι θα κάνουν δικαστικά και ούτε με ενδιαφέρει, αλλά του πρώτου ιδιώτη που θα τολμήσει να πλησιάσει το λόφο με σκοπό, να βάλει καμιά περίφραξή, ή καμιά πινακίδα, ή ότι άλλο πρακτικό, θα του κόψω τα πόδια.

  4. περιπεσών ΕΟΤ κάτι θα ξέρει για το πώς στην ευχή βρέθηκε το θέατρο Δώρας Στράτου εκεί

    όπως θα ξέρει πώς βρέθηκε το ΗΧΟΣ και ΦΩΣ στην Πνύκα, η καταπάτηση της κας Κανέλου στον Λουμπαρδιάρη και οι μεγκα-κατασκευές του Διονύσου εκεί που βρίσκονται

    το 2005 έγινε κάτι μεταξύ ΕΟΤ και ΥΠ.ΠΟ. και αφορούσε τον χώρο της Δώρας Στράτου…τί έγινε άραγε? Οι κάτοικοι είχαν ρωτήσει την Α’ ΕΠΚΑ σχετικά αλλά έπεσαν πάνω στον όγκο της κας Λαζαρίδη και απάντηση δεν πήραν (μεγάλη πρωτοτυπία). Αυτό που έγινε δεν προϋπέθετε ιδιοκτησία του δημοσίου στον χώρο? Τώρα βρίσκονται να τον έχουν (και) άλλοι και μάλιστα ιδιώτες?

    Ιδού μια (ακόμη) χαρακτηριστική περίπτωση όπου η Α ΕΠΚΑ τα έχει κάνει μούχτι. Γιατί από ό,τι φαίνεται (και μέχρις αποδείξεως του εναντίου που δεν είναι και απίθανο) προσπάθησε να «προσγράψει» την Δώρα Στράτου στον ευρύτερο χώρο Φιλοπάππου πράγμα το οποίο απλοελληνικά σημαίνει ότι στο κομμάτι αυτό είχαν τέσσερες βάλει πόδι (Υπουργείο Γεωργίας = ο μόνος νόμιμος, ΥΠ.ΠΟ. = εξ αντανακλάσεως ως αρχαιολογικός χώρος, ΕΟΤ = ο Στράτος, υπουργός της Χούντας ήταν σύζυγος της Δώρας Στράτου, ιδιώτες = μένει να φανεί πώς) και η Α ΕΠΚΑ κάτι έκανε με τον μόνο εύκολο, δηλαδή τον ΕΟΤ. Τί έκανε δεν αφήνει κανέναν να το μάθει η κα Λαζαρίδη για να μην την πάνε στο δικαστήριο (έτσι λέει η ίδια) και θεσπίζει η Εφορεία της (Μέγας Ναπολέων η Α ΕΠΚΑ) να μην απαντά ως οφείλει για θέματα δημόσιου ενδιαφέροντος.

    Όμως, σαφώς οι κάτοικοι της περιοχής θέλουν τον χώρο της Δώρας Στράτου δημόσιο και θα τον προασπίσουν όσο γίνεται. Αν οι αρχαιολόγοι είχαν καθαρή συνείδηση και τόσο δα σκέψη θα ήταν κοντά με τους κατοίκους.

    Όσον αφορά την καθαρή συνείδηση όμως το πράγμα έχει ως εξής: οι αρχαιολόγοι θέλουν να ανασκάψουν την πλαγιά πίσω από την Δώρα Στράτου γιατί έχει λαξεύματα. Πρόκειται όμως για το σημείο με τα περισσότερα (υπόγεια) νερά στον λόφο που λειτουργεί σαν καρδιά του βιότοπου. Καταλαβαίνετε τώρα…

    και μια και τα λέμε αυτά. τα δυο πεύκα που το καλοκαίρι ήταν υγιέστατα και τώρα θεόξερα στην Πνύκα πάνω από το προς ανασκαφήν Διατείχισμα δείχνουν τον δρόμο…

  5. Αναρωτιέμαι θα αφήσουν τίποτα……όλοι αυτοί?..

  6. Τελικά του Φιλοπάππου αποδεικνύεται χρυσωρυχείο για συνεργεία περιφράξεων. Φαντάζεστε το ΥΠΠΟ να περιφράσσει, γύρω-γύρω το λόφο και εσωτερικά την Πνύκα, ο Κωνσταντέλος το νταμάρι του, οι άλλοι ιδιώτες γύρω από τη Δώρα Στράτου, οι αρχαιολόγοι τα κοντέινερ τους; Μιλάμε για τρελή ενοποίηση αρχαιολογικών χώρων. Τελικά μήπως το κοτετσόσυρμα είναι στο DNA του έλληνα;

    Τι θα πει τελικά Α’ ΕΠΚΑ;
    Ανώνυμη Εταιρεία Περιφράξεων, Κοντέινερ και Αυτοκινήτων

  7. Αν οι κυρίες Κόρκα και Πάντου, ο έφορος Ακροπόλεως Μάντης, και οι αρχαιολόγοι κυρίες Λαζαρίδη και Βογιατζόγλου, είχαν ενημερώσει πριν ένα χρόνο το ΚΑΣ για την ύπαρξη των ιδιοκτησιακών προβλημάτων, ίσως σήμερα δεν θα φτάναμε σε αυτό το χάλι. Αλλά προκειμένου να αποσπάσουν τη γνωμοδότηση του ΚΑΣ, χάιδεψαν αυτιά λέγοντας ότι όλα είναι εντάξει και μπορεί ανέφελα να προχωρήσει η κήρυξη του Φιλοπάππου σε οργανωμένο αρχαιολογικό… και να τώρα τα αποτελέσματα.

  8. Άλλο ένα ρεζιλίκι για τις αμετροεπείς κυρίες Λαζαρίδη και Βογιατζόγλου και τον προϊστάμενό τους κύριο Μάντη.

    Κυκλοφορούν και λένε ότι «προσέγραψαν τον χώρο της Δώρας Στράτου (16 στρέμματα) στον αρχαιολογικό χώρο» και έτσι τον προστάτευσαν από καταπατητές — και για αυτό να τους χρωστάμε ευγνωμοσύνη και να μας φορέσουν την περίφραξη.

    Το τί σόι προσγραφή κάμανε φαίνεται τώρα που η Δώρα Στράτου τρέμει μην την βγάλουν με έξωση…ή παίζεται τίποτε άλλο?

  9. Από τον Σκάι σήμερα:
    http://www.skai.gr/master_story.php?id=98294

    Ως καταπατητής αντιμετωπίζεται με εξώδικο από επτά ιδιώτες το ιστορικό θέατρο ελληνικών χορών «Δόρα Στράτου», το οποίο νοικιάζει έναντι συμβολικού τιμήματος από το 1965 έκταση του ελληνικού δημοσίου στο λόφο του Φιλοπάππου.

    Ο λόφος είναι κηρυγμένος αρχαιολογικός χώρος από το 1952 και οργανωμένος αρχαιολογικός δηλαδή ανήκει στο ελληνικό δημόσιο από το 2007.

    Οι επτά ενάγοντες στρέφονται κατά των υπουργείων Οικονομίας, Περιβάλλοντος και Πολιτισμού, διεκδικώντας από κληρονομιά 70 στρέμματα με τίτλους του 1879.

    Οι τρεις από τους επτά σχετίζονται με το νταμάρι Κωσταντέλου το οποίο λειτουργούσε στο λόφο περίπου πριν από ενάμιση αιώνα.

  10. Απαράδεκτο.
    Μήπως οι ιδιώτες θα διεκδικήσουν και την Ακρόπολη σε λίγο????

  11. Όταν αυτοί που θα θωράκιζαν τον λόφο, απαντούν σε πολίτες ότι δεν διαθέτουν στοιχεία για το ιδιοκτησιακό καθεστώς όπως γράψαμε σε προηγούμενη δημοσίευση

    Και όταν αυτοί που θα θωράκιζαν τον λόφο, λένε εκτεταμένα ψέματα ως αναφορά δήθεν καταπατημένα στρέμματα που έχουν προσγράψει, όπως γράψαμε στην επόμενη δημοσίευση…

    τότε είναι επόμενο ότι οι διεκδικητές ιδιώτες μπορούν να αλωνίζουν, γιατί δεν έχουν να κάνουν με σοβαρά άτομα.

  12. H Dora Stratou itan koumbara tis giagias mou kai nona tis theias mou. Symptomatika omos gnorizo kai tin oikogeneia stin opoia anikei i ektasi (gia tin opoia exoun episimous titlous idioktisias). Sas tonizo loipon to exis. H ektasi den anoikei sto kratos dioti to kratos den exei ypobalei apozimiosi. H oikogeneia auti prospathei edo kai polla xronia na brei to dikio tis alla auto einai ligo dyskolo stin Ellada mallon. Anarotiemai se poia xora zoume merikes fores; Kai tha symbouleua merikous «orgismenous» pou den sevontai apofaseis dikastirion na akousoun kai tis dyo pleures prin katalixoun se symperasmata. Eseis tha xarizate tin klironomia sas; Ego pantos stin thesi tous tha eixa idi apeuthinthei sto europaiko dikastirio.

  13. Αγαπητέ DAN
    εάν οι άνθρωποι που έχουν στείλει το εξώδικο έχουν πραγματική ιδιοκτησία στον χώρο και αυτό το αναγνωρίζει δικαστήριο (και αυτό το λέω γιατί στις μέρες μας έχουν ακουστεί τόσα και τόσα) το Ελληνικό Κράτος οφείλει να τους αποζημιώσει.

    Γιατί ο χώρος αυτός είναι για δημόσια χρήση και αρχαιολογικός. Και βέβαια η Δώρα Στράτου είναι ένα θέατρο με μοναδική παράδοση και πρέπει να μείνει εκεί που βρίσκεται.

    Καλό είναι να ξέρουν οι άνθρωποι αυτοί ποιος είναι ο πραγματικός τους αντίπαλος. Σίγουρα δεν είναι η Δώρα Στράτου.

  14. @ DAN

    Ας απευθυνθούν στο Ευρωπαικό Δικαστήριο. Τι περιμένουν; Να περάσουν άλλα 50 χρόνια;

    Πιο έντιμο είναι αυτό από το να στέλνουν εξώδικα σε τρίτους και να απειλούν με μπράβους τους πολίτες που θέλουν να κάνουν δεντροφύτευση.

  15. Το Θέατρο της Δ. Στράτου εκτός του ότι αποτελεί το μόνο ζωντανό μνημείο του ελληνικού παραδοσιακού πολιτισμού – χορός, μουσική, κοστούμι – συνδέει την παράδοση με τη σύχρονη Ευρώπη και τον παγκόσμιο πολιτισμό, καθώς συνεργάζεται με διεθνείς οργανισμούς στη διοργάνωση πολιτιστικών γεγονότων παγκόσμιας εμβέλειας – συνέδρια, συναντήσεις χορευτικών ομάδων, φεστιβάλ χορού, μαθήματα παραδοσιακών χορών και σεμινάρια κάθε είδους χορού. Τα σημεία στα οποία στεγάζει τις εκδηλώσεις αυτές, τόσο στην Πλάκα όσο και στο λόφο Φιλοπάππου, αποτελούν πόλους έλξης τουριστικού, ψυχαγωγικού και επιστημονικού/ ερευνητικού ενδιαφέροντος για το κοινό και τους ανθρώπους του χορού απ’ όλα τα μήκη και τα πλάτη της γης. Είναι ναοί στην υπηρεσία της τέχνης και της παράδοσης με ιστορική σημασία. Γι’ αυτό και η παραβίασή τους θα απαγοητεύσει τόσο τους Έλληνες όσο και τους ξένους επισκέπτες της χώρας μας. Θα θέσει δε πολλά ερωτηματικά για την ποιότητα του σύγχρονου πολιτισμού μας, θα είναι τέλος οπισθοδρόμηση κα προδοσία των οραμάτων μας για μια καλύτερη Ελλάδα αντάξια του ιστορικού της ρόλου.
    Αννα Λάζου, μέλος του Σωματείου Δ. Στράτου

  16. Η διεκδικούμενη έκταση από τους κληρονόμους του Κωνσταντέλλου, αφορά νοικιασμένη περιοχή στην οποία ο εν λόγω λειτουργούσε παράνομα λατομείο από το 1924. Σημειώστε ότι η λατομεία στο συγκεκριμένο χώρο είχε απαγορευτεί από το 1923! Κληρονόμοι τίνος πράγματος λοιπόν;;;;

  17. Παρακαλώ, αν γνωρίζετε ενημερώστε μας για την διαδικασία συλλογής υπογραφών προκειμένου να υποστηρίξουμε το θέατρο της ΔΟΡΑΣ ΣΤΡΑΤΟΥ και από τους καταπατητές και από κάθε είδους »εισβολέα» ή ανίδεο που έτυχε να βρίσκεται σε θέση ισχύος και αδυνατεί παρόλα αυτά να εκτιμήσει κάτι τόσο σημαντικό(βλ υπουργεία-υπηρεσίες). Οι επιχορηγήσεις που δίνονται κατά κόρον σε κάθε είδους »θεατρικό πειραματισμό» και όχι μόνο, το αποδεικνύουν αυτό. Το θέατρο πρέπει να παραμείνει στη θέση του διότι η συμβολή του και η προσφορά του στον πολιτισμό μας είναι ανυπολόγιστες. Ας μη κάνουμε τέτοια λάθη αν θέλουμε να εξακολουθήσουμε να λεγόμαστε Έλληνες.


Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s

Kατηγορίες

Αρέσει σε %d bloggers: